Intr-o declaratie recenta Presedintele-director general de la Dacia, Nicolas Maure a afirmat ca grupul Renault isi va continua activitatea la uzina din Mioveni, chiar daca inca nu exista autostrada care sa faca legatura intre Constanta si vestul tarii.
Declaratiile lui Nicolas Maure:
Acesta a declarat urmatoarele: "Renault nu va pleca de la Mioveni, chiar daca nu e gata autostrada. In cazul in care autostrada Pitesti-Nadlac ar fi gata, timpul de transport rutier ar scadea cu cinci ore, la care adaugam alte cinci ore reduse pentru distanta de la Pitesti la Constanta. In total am castiga zece ore de transport". Nicolas Maure a continuat afirmand ca Dacia mai poate astepta o perioada pana cand Autostrada Pitesti – Sibiu ar fi gata. Acesta a afirmat astfel: "Dacia mai poate astepta cativa ani pana cand autostrada va fi construita, iar dupa aceea vom economisi zece ore pentru transport. Probabil ca lucrarile la autostrada vor incepe in 2017, iar pana in 2020 va fi gata. Pot exista si intarzieri de unul-doi ani pana la finalizarea lucrarilor, dar nu vom pleca".
Declaratiile lui Constantin Stroe:
Deputatul Mircea Draghici, consilier pentru Victor Ponta spunea in luna Iunie ca va fi semnat contractul pentru revizuirea stadiului de fezabilitate de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania. Fostul presedinte Dacia, Constantin Stroe, acum presedinte al Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania a declarat ca nu va renunta la criticarea autoritatilor pana cand nu va fi finalizata autostrada Pitesti – Sibiu.
"Eu nu cer o autostrada pentru Renault-Dacia, ci pentru transportul comercial, deoarece el se face de luni pana vineri pe Valea Oltului, iar viteza comerciala este de 25-30 de kilometri pe ora, iar asta nu e performanta. Domnule Draghici, de mine nu scapati pana nu merg pe autostrada Pitesti-Sibiu. Va blestem sa mergeti pe Pitesti-Sibiu si sa prindeti un convoi de camioane pe Valea Oltului si sa pierdeti o ora si jumatate in plus pe drum", a declarat Constantin Stroe.
Despre Logistica de la Mioveni.
Centrul logistic de la Mioveni al producatorului Dacia – Renault a livrat in cei 10 ani de activitate peste 10 milioane de metri cubi de piese prin AILN (Alliance International Logistic Network), cea mai mare platofma logistica a grupului Renault.
Presedintele Dacia Nicolas Maure a afirmat ca AILN realizeaza aproximativ 25% din cifra de afaceri a producatorului, adica 1 miliard de euro pe an. "Exporturile AILN reprezinta 2% din exporturile Romaniei. Capacitatea centrului este de 2,2 milioane de metri cubi, dar daca va fi nevoie, avem capacitatea de crestere. Centrul e construit pe o suprafata de 36.000 de metri patrati si mai avem teren disponibil pana la 150.000 de metri patrati", a afirmat Maure.
|